2010. december 10., péntek

Csodálatos világ

Amikor az ember kedve fennen szárnyal, hiheti úgy, hogy ez a világ direkt az ő kedvére lett teremtve.

Csodálatos világ... - éneklik fülbe- és szívbemászóan Cipő és Koncz Zsusza. De ha érdekel a szöveg, a dal linkje alatt azt is megtalálod. De előbb hallgasd meg...




Koncz Zsuzsa: 
CSODÁLATOS VILÁG

(dalszöveg)


Én nem tudom másképp, csak ennyit tudok. 
És hiába kérnéd mást nem adhatok.
Jöhet egy másik ki többet ígér.
Ki szebben dalol majd, mint ő meg én.

Ígérd, hogy más lesz az életünk.
Ígérd, hogy szebbet nem is képzelhetünk.
A cél a győzelem az mindent szentesít, 
ha győzni akarsz, csak az ígéret segít.



Én nem tudom másképp, csak ennyit tudok. 
A csodák helyett, csak egy mosolyt adhatok. 
Ne kérd, hogy higgyem amit nem hiszek. 
Nem tudok járni a rossz felett.

Ígérd, hogy más lesz az életünk.
Ígérd, hogy szebbet nem is képzelhetünk. 
A Föld forog velünk a Nap körül tovább. 
Itt élünk kedvesem ez itt a mennyország.

Csodálatos világ, semmit sem hall, semmit sem lát. 
Csodálatos világ elárulja mindig önmagát.
Hogy mi lesz a vége nem tudhatom.
Sötétben élek a fényről álmodom. 
Honnan jöttem, hová megyek 
Ha tudnám a választ elmondanám neked. 
Nem tudom, hogy miért vagyok itt, nem tudom .

Csodálatos világ, semmit se hall semmit, se lát 
Csodálatos világ elárulja mindig önmagát,
semmit se hall semmit se lát.

Én nem tudom másképp, csak ennyit tudok. 
A csodák helyett, csak egy mosolyt adhatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése